Thursday, October 06, 2005

Cardio-Salsa

Since I came from Dresden I never danced Salsa as I used to dance. I never went to a Salsa-disco anymore...BUT, I bought last Wednesday a new CD: Cardio-Salsa! Is not so good as I was expecting, but it's ok to give a few steps in front of the mirrow. On Saturday I have a wedding, and Rui already told me that we need to practise some Salsa to dance on Saturday. Miracle! Do we have to have a marriage to dance Salsa together Mr. Rui?

Stefan, if you are a regular reader of this blog write a comment and then I will send you a mail with a copy of this CD. It's quite good to teach dancing.

5 comments:

Anonymous said...

Será q dava p/mandares uma cópia do CD via mail à tua madrinha? ;o)

teresa.azevedo@fe.up.pt

Maria Cereja said...

agora tb quero...eu preciso muito de aprender:)))

SIIIIMMMMM....PLIIISEEEE

Anonymous said...

Madrinha tu expiras salsa... e inspiras toda a gente à tua volta :))

COMEÇO 4ª FEIRA :))) ********

Anonymous said...

Dazeiras, onde é q vais aprender salsa? Já me fartei de procurar, mas aqui no Porto ou é preciso par (q n tenho) ou n ensinam salsa a 100%, é sempre um mix de danças...

Anonymous said...

Tecas, eu estou na Sabor Latino na rua Oliveira Monteiro. Não é preciso par uma vez que toda a gente etm que trocar de par para não ganhar vícios. O professor chama-se Rui e é super bem diposto. Não tenho comigo o número de contacto mas se depois quiseres avisa que eu passo-to *** (dscp rosé estar a usar o teu blog neste sentido, mas como tu adoras danças decerto não te importas de servires de veículo InformativoContagioso desta actividade tão.... tão ;))